Księga Gości

Dopisz się do naszej księgi!

Zobacz wpisy z roku: 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002

Krzysiek, 2005-12-21,
Mam prosbe goraca! Jesli wiecie cos na temat mozliwosci kupna dzialki budowlanej w Charzykowach napiszcie mi o tym.Jestem zainteresowany zakupieniem.Moze Padme cos wiesz bo mieszkasz w Charzych.Szymelo ty pewnie tez orientujesz sie w temacie.Pozdrawiam wszystkich!

Szymelo, 2005-12-19,
Charzy to moja wczasowa mieścina.Mam tam domek, mieszkam koło kuzynka, nad samym jeziorem.Karmię łabędzie, chodzę z pieskiem do lasu na spacer no i robię pompki.Pozdrawiam wszystkich Rybę, Spidiego, Słomę, Kalasa i Saszę.!!

MoniCzka, 2005-12-17,
Charzykawy są pięknym miejscem byłam tam 4 razy i jestem zadowolona . Wspominam piękne chwile w hotelu Belleluve :) było naprawdę cudownie i miło =]

Kinia, 2005-12-16,
Charzykowy to piękna miejscowość, można tu znaleźć ciszę i spokój. Pokochałam to miejsce od pierwszego wejrzenia. Nigdy nie zapomnę tych kilku tygodni spędzonych w Charzykowach przy boku ukochanego mężczyzny. To były najwspanialsze dni w moim życiu i najwspanialszy człowiek przy moim boku.Może kiedyś tu wrócę, do tego miejsca i do ukochanego mężczyzny.

Czarny z TC :), 2005-12-08,
Pozdrawiam wszystkich znajomych z Charzykowych tzn Monie Gosie i Bone :)

Ewa Grądziel, 2005-12-04,
Cześć byłam w Charzykowie kilka razy na wakacjach.Wakacje spędzałam w Ludowym Klubie Żeglarskim. Tam jest fantastycznie. Pływałam tam na łódce.Z kolegami pojechałam na wycieczkę, na której przejechaliśmy 34km.Zrobiliśmy sobie ogniskona,którym śpiewaliśmy znane piosenki.Wpewnym momencie dołączył do nas miły pan i zaczął śpiewać żeglarskie piosenki.Pod koniec wyczieczki niechciałam odjeżdżać,ponieważ pokochałam te miejsce od pierwszego mojego przyjazdu tam.Zachęcam wszystkich do przyjazdu do Charzykowa.

Elzbieta, 2005-12-02,
Wychowalam sie w Chojnicach, spedzilam wiele pieknych miesiecy na J. Charzykowskim.. Nawet zapach pamietam... Od ponad 20 lat mieszkam w USA i z wielka radoscia znalazlam ten website! Powodzenia! Najlepszego!

Krzysiek, 2005-11-26,
Jak tylko zjade z bytowskiej w kierunku Charzy czuje sie lepiej.Ta okolica nastraja mnie opty-''mistycznie''Moim marzeniem jest zamieszkac z zona i corka w Charzykowych.Intensywnie poszukuje pracy dla siebie i malzonki w Chojnicach lub co bylo by idealem w Charzych.Pozdrawiam wszystkich Charzy,Funko,Bachorzo i Sworo maniakow

lucyna i karolina, 2005-11-15,
możemy powiedzieć tylko jedno-tu jest niesamowicie!!!!!!!!!!

Marlena, 2005-11-14,
Wlasnie wczoraj wrocilam z przepieknych,kolorowych, jesiennych Charzykowych do szarej rzeczywistosci w Warszawie. Pozdrawiam wszystkich mieszkancow.Juz sie ciesze, ze z cala rodzina przyjedziemy do tego urokliwego miejsca na Swieta Bozego Narodzenia i Nowy Rok.

grudziądzanie, 2005-11-13,
co roku całą rodzinką spędzamy w Charzykowie wakacje i już nie możemy się doczekać następnych

anulaka, 2005-10-30,
CHARZYKOWY TO NIEZWYKŁA WIOSKA CO ROKU W LATO IFERIE ZIMOWE TU PRZYJEŻDZAM ZAWSZE GDY TU JESTEM WYPOCZYWAM POTEM WRACAM DO SZAREGO OLSZTYNA NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ FERI ZIMOWYCH WARTO TU PRZYJECHAĆ CHARZYKOWY TO IDEALNE MIEJSCE NA WYPOCZYNEK

mAKA, 2005-10-10,
JESIEŃ w CHARZY to dopiero CÓÓŚ. niezwykłe, ciepłe, urokliwe wieczory.Jest spokojnie, cicho, syto i kolorowo. Po prostu PRZEPIĘKNIE.

Stan, 2005-08-21,
W drodze z Warszawy do Brukseli na rowerze mialem przyjemnosc zatrzymac sie w agroturystyka Paradise. Nie tylko mile przyjecie ale wszystko perfekt. Z calej podrozy po Polsce byl to najczystszy i najbardziej zadbany camping. Polece go znajomym Belgom, Wlochom i Niemcom. Paradiso powinien byc przykladem dla innych polskich campingow. Podziekowania i gratulacje dla wlascicieli Paradiso i gminy Charzykowo. Paradiso jest moim najlepszym wspomnieniem z Polski. Stanislaw Mazur - Leuven (Belgia)

Małga, 2005-08-18,
W Charzykowach czuję się jak w domu...mieszkam 86km stamtąd, ale wracam co roku; tam 11 lat temu poznałam najwspanialszego mężczyznę pod słońcem, który zresztą też tam mi się oświadczył. Czego chcieć więcej?

Darek, 2005-08-13,
Witam Wszystkich.Powiem krotko-extra miejsce.Za pare dni wracam do domku,pozdrawiam kochana Zonke oraz Martine(moj malutki skarb).

Padme, 2005-08-13,
Kochane Charzykowy!! Kocham tą wieś. Sama tu mieszkam. Jest zajefajnie i... Sami przyjeżdżajcie i zobaczcie cuda tej małej krainy.Jeziorko, hotel, cafejki... To wszystko w jednym miejscu!! Kursy żeglarskie itp. Pozdrowienia dla wszystkich!! Buźka Padme

Sierpek, 2005-08-12,
Już niedługo, bo 16 sierpnia wyjeżdżam do Charzykowych. Mam nadzieję, że będzie super!!! Może nawet i usłyszycie o nas - czyli - EOLD(Elektroniczna Orkiestra Laboratorium Dźwięku)!

Grażyna, 2005-08-09,
Serdecznie pozdrawiam mieszkańców Charzykowy. Od 27 czerwca do 4 lipca 2005r. wypoczywałam z mężem w ośrodku Łukomie. Kiedy samochód nam nie zapalił i trzeba było zaciągnąć go do Chojnic do naprawy wiele osób pośpieszyło nam z pomocą. Wszystkim bardzo dziękuję .Grażyna i Krzysztof

Grażyna, 2005-08-03,
mam nadzieję, że po tegorecznym lecie pokocham Kaszuby:-)))

Witold, 2005-07-21,
Gratulacje dla hotelu za podanie cen-sa przystepne.Znam tą miejscowość sprzed 40 lat,bylem młody i było tam cudownie,brakuje na waszej stronie aktualnych zdjęć,czy nic sie tam nie zmieniło.Zachodzące słońce nad każdym jeziorem wygląda pięknie

Tadeusz z Łodzi, 2005-07-12,
Już za parę dni będę w Charzykowach w moim Ukochanym ośrodku PTTK.Czuję przez skórę iż będzie wspaniale to jezioro Lasy zimne piwo i ............ bo jak mówi Włodarz ośrodka PTTK w lodówce mamy tylko światło i piwo.Nie mogę się doczekać przyjazdu do CH.. Pozdrawiam Wszyskich Wypoczywających i Wszystkich Pracujących aby Ci pierwsi mieli wypoczynek piewrwsza klasa.

Anka, 2005-07-09,
Ta cisza te jeziora te lasy ten spokuj mmm... sama przyjemnosc a to wszystko wlasnie spodkalam w Charzykowach i pobliskich okolicach .Pozdro dla wszystkich !

, 2005-07-05,
viola zamieszkać w Charzykowach to moje marzenie

adam, 2005-07-03,
Witam byłem juz u was dwa razy za kazdym swietnie wypoczywam Pozdrawiam

PatrykM, 2005-07-02,
Jeżdże do chażykowy często i tam mi sie podoba

miron, 2005-07-01,
czesc wszystkim jadę w tym roku do charzykowy czy ktoś mógłby mi powiedzieć co warto zobaczyć w charzykowy i okolicach . Będe wdzięczny . bay

justyn, 2005-06-29,
i tak szkoda pisać, brak aktualizacji, są tylko stare wpisy, aktualizujcie bieżąco wpisy gości i ich napewno ciekawe opinie o tym pieknym regionie, pozdrowienia

Bursztynowa, 2005-06-29,
Niby od dawna jestem powiązana z Ch, a niespodziewanie, niedawno zdarzyło mi się tam coś niezwykłego, spontanicznego, CUDOWNEGO wprost! Pozdrawiam R-a.

janusz, 2005-06-25,
witam serdecznie w to upalne sobotnie popołudnie!!! niezwykle miło wspominam charzykowy i spędzona tam kilka dni dwa lata temu. niestety do urlopu i ponownego przyjazdu jeszcze mam ponad miesiąc juz nie moge sie doczekac tego jeziora, wspaniałych ludzi, niezapomnianych melodii w tawernie żeglarskiej , tamtych wieczorów i tego klimatu pozdrawiam gorąco macie prawdziwych sympatyków na całym świecie...

Paweł, 2005-06-22,
Hej, mam małe pytanko, w jakich dniach w sierpniu bedzie odbywał sie "Festiwal Piosenki Żeglarskiej"?? Byłem juz tam 3 lata z rzedu i w tym roku chce byc po raz kolejny. Jest SUPER!!!!!!!!!!! Ok, z gory dzieki. Pzd:)

Syla, 2005-06-21,
Czesc! Jestem Syla i mieszkam w Czersku. Kiedyś byłam właśnie tam w Charzykowy czy jak to się pisze:-0 i całkiem całkiem tam było ale nie ma to jak Krynica Morska!!!

HELA, 2005-06-21,
WITAJCIE! CHCIAŁABYM POZDROWIĆ WSZYSTKICH KTÓRZY CZYTAJĄ TE POZDROWIENIA ŚLE HELCIA

ania brodnica, 2005-06-14,
niedawno bylam w funce blisko charzykowych....co za widoki....zapraszam bo warto...wspaniale wspomnienia...

kormoran, 2005-06-11,
możecie przysłac mi zdjecia wież na kompielisku byłbym wdzieczny

SLOMA, 2005-06-11,
siema pozdro dla zioma matiego

fez, 2005-05-30,
kiedy będzie Sun of Jamaica?

JZR, 2005-05-25,
Mieszkałem w Charzykowach przed paru laty. Żałuję, że musiałem się stamtąd wyprowadzić, bo to cudowne miejsce.

Aśka, 2005-05-25,
Mieszkam w Charzy od urodzenia i nie zamieniłabym tej uroczej miejscowości na żadną inną. Pozdro dla wszystkich znajomych i dla turystów

Elżbieta, 2005-05-23,
Spędziłam po raz drugi kilka dni w Charzykowych (towarzysząc dzieciom w regatach). Zachwycam się jeziorem, wioską, okolicą. Jest tu pięknie. Pozdrowienia z Katowic

Marek, 2005-05-21,
Panie Webmasterze. Moze tak na nowy sezon przydałoby się odświeżyć witrynę? Dodać więcej ciekawszych zdjęć, zmienić układ graficzny, chwalic się imprezami, inwestycjami... W poszukiwaniu pomysłów odsyłam do witryn największych polskich kurortów. Proszę odebrać ten komentarz nie jako nagonkę, ale jako dobrą radę . Pozdrawiam, Marek Kooooocham Charzykowy

igu, 2005-03-21,
Jestem u Was co roku od kilku lat jestem zauroczony jeziorem i wioską jak o Charzykowych mówi się w ośrodku który co roku mnie gości PTTK Charzykowy.

Werka, 2005-03-16,
Jade do Charzykowy!!! Bede tam od 02-15 lipca. Juz nie moge sie doczekac!!! Kocham to miejsce. Tam jest pieknie.

myszka, 2005-03-16,
jezioro...żagle...słońce...my

Tadeusz z Łodzi, 2005-03-13,
Jestem u Was co roku od kilku lat jestem zauroczony jeziorem i wioską jak o Charzykowych mówi się w ośrodku który co roku mnie gości PTTK Charzykowy.Przy okazji moc pozdrowień i całusów dla Kierowniczki i Bosmana ośrodka PTTK-u. Do zobaczenia także w tym roku jak mogło by być inaczej.Polecam Wszystkim to urocze miejsce , piękne jezioro zimne piwo ......................................... i co dusza zapragnie.

irek, 2005-03-13,
Interesuja mnie zdjecia kapliczek, figur i krzyzy przydroznych. Pozdrawiam. Wasza strone dodałem do Katalogu stron u mnie.

Andrzej, 2005-03-12,
Byłem tam kilka lat wstecz. Było fajnie! Przeglądając str. www zastanawiam się czy nic nowego tam się nie dzieje?, ten festiwal szanty jest trochę starawy Prawda? Pozdrawiam Andrzej

PIOTR, 2005-03-09,
Mieszkam w charzy i jestem z tego dumny. tak trzymac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weruch, 2005-03-03,
pozdrowienia z Belfastu dla wszystkich mieszkancow, a zwlaszca dla szefostwa baru czad sle weruch.

pakol, 2005-01-12,
Kocham Charzykowy, tam czuję że wszystko się jakoś ułoży

kwiatek:), 2005-01-05,
uwielbiam te klimaty-a jeszcze bardziej uwielbiam mojego "milimetra" hehe pozdro dla znajomych:)

kasia, 2005-01-02,
witam wszytskich, szukam wlasnie miescja gdzie moglabym spedzic wakacje z moja rodzina. bylam juz w charzykowy 2 lata temu, bylo super, zimne piwo, imprezy, zaglowki i przytulny domek w OW "Kameralny" . Cos czuje ze tam znowu wroce. Polecam wszystkim:)

Dopisz się!

Przedstaw się:

Miejscowość:

E-mail:

Twój wpis:



Kontakt
Strony Internetowe
Web Developer